Splnila jsem licenci

02.10.2015 13:00

2.10.2015 jsem jela dělat ZZVJ :) do večera 1.10. jsem ani nevěděla, že pojedu :D večer jsem tam ale zavolala a paní mi řekla, že se místo uvolnilo, že můžu přijet. Tak jsem se s trenérem domluvila a ten mi řekl že koně pro mě má tak že zítra pojedu. Veděla sem to 14 dni, že asi pojedu, ale pak napsali že není místo. Tak jsem tam ráno 2.10. přijela. Ja už tam sice byla, ale kobylka na ktere sem to měla jet tak tam ještě nebyla :D No nicméně jsem se zatím zapsala bez koně a pak se dopsal kůň :D Kobylku jsem viděla poprvé v životě a její majitele neznám do teď :D Ale tak nevadí no :D Ještě s jednou holčinou jsme se na ní střídaly. Drezuru sem zvádla řekla bych že dost dobře :D Na parkuru jsem málem ale jen málem spadla hned na první překážce..nevycházely nám kroky :/ ale taky jsme to zvládli. A test ten sem měla hotovy snad během 5ti minut :D byl strašně moclehký. A pak jsme jen čekali na výsledky. SPLNILA JSEM ÚSPĚŠNĚ OBĚ ČÁSTI! takže super :3 a další fotky nahraju na rajče ;)